Opråb til politikerne!

Hej alle sammen.

Nu må det stoppe, jeg har været igennem meget mobning selv. Men nu har fuldt en masse unge mennesker som decideret bliver mobbet på facebook, der bliver skrevet lange beskeder om at de skal tage livet af dem selv. Men der bliver også lavet videoer og hader sider om folk som har et handicap og det er her jeg ikke kan holde min kæft. Mange sidder og liker og griner af videoerne og tagger deres veninder/venner for at andre skal se med og grine med. Hvad fanden bilder i jer ind! Det skulle lige være jer der blevet lavet videoer om og udstillet på den måde. Men i er jo så fandens perfekte ik?! Jeg er målløs over dem der gør grin med folk der har et handicap og faktisk lever et godt liv, at de får beskeder om at de skal begå selvmord og filme det så andre kan grine af det. Nu må der snart være nogle som får lavet den mobbe lov som vi er mange der kæmper om! Der burde være en konsekvens for de mobbere som bliver ved, selvom man har anmeldt dem til facebook. Men facebook gør desværre ikke mere ud af det end at slette siderne.. også opretter mobberne bare en ny, svære er det jo ikke? Nu skal der gøres noget ved det! Jeg er administrator i en gruppe herinde på facebook hvor mobbe ofre tit kommer og fortæller mig de er blevet truet og at de ikke har lyst til at leve mere og de er bange for at gå uden for en dør. Det kan sku ikke være rigtigt altså!? Hjælp mig med at sprede budskabet om mobbe loven.

Nu må politikerne altså også ind i kampen så vi kan få gjort noget ved de mobbere. Man må kunne give en bøde eller lade det gå ud over forældrene, så må de sku få styr på deres børn!

Disse beskeder vil jeg ikke finde mig i at nogle får på facebook, vil du ?!

fb besked mobning1

*** Del gerne opslaget***

x-Frk.Haugaard

