DBU pokalfinalen igår.

Hej alle sammen.

Jeg havde den fedeste dag længe igår. Jeg var med min kæreste, min far og hans kæreste i Telia parken igår for at se pokalfinalen fck – AGF og hold nu op en dag. Vi startede med at mødes også gik vi ind til et kæmpe arrangement i Fælledparken hvor vi sad og nød solen og fik en del af drikke. Stemningen var høj og det var så ubeskriveligt lækkert og hyggeligt. Der var så mange mennesker i et fantastisk humør og det var bare så hyggeligt. Jeg tror man skulle være der for at fornemme hvor fedt det var. Sådan en dag her er en dag jeg aldrig glemmer og altid vil huske. Jeg sidder stadig med en ubeskrivelig følelse i kroppen af det føltes som om jeg har set det hele på film, men jeg var der faktisk og jeg var i det mest perfekte humør. Jeg nød det så meget at jeg glemte tid og sted og jeg fik faktisk ikke rigtig taget så mange billeder og videoer som jeg ville havde gjort men min kæreste fik heldigvis lavet en masse små klip som vil vil sætte sammen til en video som i kan se. Jeg har lidt få billeder i kan få idag og videoen kommer snart så i kan se og fornemme den vilde stemning. Jeg og kærsten fik købt os en FCK trøje hver og vi er så lækre i dem!

image

image

image

image

Tak for en lækker dag !

X-Frk.Haugaard

