Interview med Andreas Mogensen

Hej alle sammen.

Har vi alle ikke gået og tænkt’hvordan mon det føles at være i rummet?’

Jeg har sådan glædet mig til at kunne fortælle jer, at jeg imorgen den 3 Maj 2016 har et interview med astronauten Andreas Mogensen. Jeg syntes det er så fantastisk at han tager ud og holder foredrag om sin oplevelse og giver os mulighed for at få svar på alle de spørgsmål man kan have til en astronaut. Jeg skal høre et af hans foredrag imorgen og har fået tilbudt at få ekstra tid med ham bagefter til at få svar på en masse spørgsmål. Men så var det jeg kom i tanke om at i skal da ikke snydes for at stille ham spørgsmål, så hvis i har nogle spørgsmål som i altid har tænkt at det kunne i godt tænke jer at vide, så har i nu muligheden for at få svar på dem. Jeg skriver nemlig alle jeres spørgsmål ned og tager dem med imorgen til interviewet og håber selvfølgelig han vil svare på dem.

Andreas mogensen01

Jeg vil så se om jeg onsdag kan få lavet en video til jer med jeres spørgsmål også læse svarene op til jer som han har svaret på jeres spørgsmå. Det ville være super lækkert hvis i vil skrive jeres navn og alder på til jeres spørgsmål f.eks. :

Ina, 23 år, “Tror du på rumvæsner?” 

Jeg håber at i syntes at det er alle tiders mulighed for at få svar på jeres spørgsmål til Andreas. Husk at i kan følge min youtube kanal : Ina Haugaard hvor jeg vil ligge videoen op med jeres spørgsmål og hans svar.

x- Frk.Haugaard

