Jeg ELSKER overraskelser!

Hej alle sammen.

Jeg har her til morgen fået en lille gaveæske fra min kæreste. Min første tanke var hvad har han nu fundet på? Men hvor er jeg egentlig dum han havde jo fortalt mig det. Men jeg tænkte ikke over det før jeg åbnede æsken hvor der ligger to billetter til dybvaaaaad’s nye show. Jeg er helt vild med dybvad jeg syntes han gør det så godt og jeg er flad af grin til alle hans shows. Han underholder på sin helt egen måde og jeg elsker den måde han gør lidt grin med de kendte på, men på en sjov måde og ikke en hade måde.

image

Jeg glæder mig så meget til den 5 oktober. Åh gud hvor er der lang tid til men er sikker på det bliver så sjovt og at det bliver en aften jeg aldrig glemmer.

Er der andre der skal ind og se det ?
Rigtig god søndag og 1 maj !

X-frk.Haugaard

