Mandala Kunstterapi

Hej alle sammen.

Jeg er desværre ikke så aktiv på bloggen for tiden som jeg egentlig gerne vil være, men jeg har desværre mistet en masse overskud og har en masse ting i min hverdag som der ikke er styr på og det skaber en del kaos i mit hovedet og derfor er overskuddet desværre ikke som jeg ønsker det skal være. Jeg ved at det kun er for en periode, men det irritere mig at jeg har så mange ting jeg gerne vil lave og har så mange projekter som jeg gerne vil igang med at arbejde med, men bare ikke kan komme igang. Jeg bliver meget hurtigt træt når jeg bruger alt min energi på at tænke på alle de ting jeg ikke når som jeg gerne vil, i stedet for bare at gå igang og gøre det. Men når jeg så gerne vil igang så kan jeg ikke vælge hvilket af alle de ting jeg gerne vil lave jeg skal gå igang med også ender det som regel med at jeg dropper det. Det er rigtig ærgerligt men sådan nogle perioder har jeg desværre og jeg må huske på at det ikke varer for evigt!

mandala bog

Men jeg har fået købt mig en Mandala kunstterapi malerbog og nogle farveblyanter som jeg har hørt og læst meget om skulle kunne hjælpe når man gerne vil have lidt ro på sine tanker og samtidig lave noget man godt kan lide. Disse malerbøger skulle have en afstressende effekt på sindet, og det tror jeg at jeg har brug for lige for tiden. Så da jeg fandt et virkelig godt tilbud på denne Mandala malerbog så kunne jeg ikke lade vær med at slå til. En normalpris på disse bøger ligger imellem 50-200 kr så alle kan være med til den pris. Jeg ved også man kan få en app til mobilen hvor man kan “male” men jeg syntes ikke helt det har den samme effekt.

Jeg vil prøve det i en periode og give en melding tilbage om hvordan jeg syntes det virker og hvis jeg syntes de bliver flotte får i også nogle billeder af mine tegninger her på bloggen.

x-Frk.Haugaard

