Crystal rose glossy lips

Hej alle sammen.

Idag vil jeg vise jer en virkelig smuk lipstick. Jeg er normal ikke en pige som går med lipstick men denne her kunne jeg simpelthen ikke stå for. Den er lige min stil! Farven hedder crystal rose da den har en meget mild og lys lyserød farve, og oven i købet så dufter den bare fantastisk af roser, uden at det bliver for meget. Den har en shiny overflade og gør læberne så smukke.

Dette er et sponsoreret indlæg

Så hvis du er vild med lipstick eller har det lige som mig at der gerne må være lidt på læberne men ikke alt for meget så vil jeg klart anbefale dig at købe denne. Du kan købe den hos HB online, hvor du også kan få en masse andet makeup, cremer og meget mere. Du kan roligt handle med dem, de her mennesker ved hvad de laver, så er du på udkig efter noget helt specielt så er jeg sikker på du kan finde det hos dem. De fortjener at få deres produkter mere frem i landet og jeg syntes personligt, at det er et rigtig fint og lækkert produkt jeg har prøvet her. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos dem, jeg har allerede lavet en liste med ting som jeg vil købe. Hvis du vil læse mere om deres produkter og om firmaet så kan du klikke HER og komme direkte til deres hjemmeside, ellers kan man også finde dem HER på Facebook.

X-frk.haugaard

 

