Update på vores retssag

Hej alle sammen.

Jeg har hele morgen prøvet at komme i kontakt med københavns byret for at finde ud af hvad der er sket. Jeg fik en besked om fra nogle andre der har anmeld vores gerningsmand at de havde fået brev fra dem, men jeg havde intet modtaget så da jeg endelig fik kontakt til dem fik jeg så brevet tilsendt til min e-boks. Hvis nogen sidder og tænker hvad er det for en retssag så kan i læse mere på de her link : Her og Her og Her Ellers så spørg endelig.

Jeg har lavet endnu en video til jer hvor jeg læser brevet højt, som jeg har fået fra Københavns byret og hvad mine tanker omkring det er. Jeg ved at mange følger med i denne sag og derfor er det også vigtigt for mig at i får denne update. Jeg lavede denne video i formiddags men havde først tid til at ligge den op her til aften. Ellers har jeg været til et møde med min psykolog her i eftermiddags og det er super rart at komme ud med alle ens tanker og frustrationer.

Men jeg håber i alle sammen får en fantastisk dag!

x- Frk.Haugaard

