Idiot på frifod.

Hej alle sammen.

Jeg har desværre lige modtaget en trist meddelelse, som jeg bedst muligt kan forklare igennem en video. Jeg undskylder at jeg ikke er den kønneste men har grædt i 2 timer nu. Kender i det hvor i føler alting går bedre og man har det faktisk godt, også er der bare noget der sparker en tilbage i det sorte hul man kom fra. Det kan fandme ikke være rigtig at jeg ikke kan få lov til at være glad i længere tid. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at blive ramt med nederlag hvergang der sker fremskidt i mit liv. Jeg ved godt livet ikke altid er nemt, men hvorfor skal det være så svært for mig.

Det nederlag jeg har fået nu har stået på i et halvt år nu, og jeg kan ikke bare glemme det og komme videre. Men se med i videoen her, og hør mere om hvad der er sket.

i kan også læse mere omkring sagen her og her

Jeps, idioten er på frifod. Han er sunket under jorden ! Jeg er tom for ord.

x- Frk.Haugaard

 

One thought on “Idiot på frifod.

Der er lukket for kommentarer.