Nyt samarbejde på bloggen

Hej kære læsere.

Som jeg har skrevet før så går det fremad med bloggen og jeg har nu indgået endnu et samarbejde med et firma der hedder HB Online. Jeg syntes det er så spændende at have et samarbejde med firmaer, men det er dog ikke alle firmaer jeg indgår samarbejde med. Det skal være noget jeg kan forholde mig til og noget jeg føler mig tilpas med. Jeg er egentlig ikke typen som går efter pengene når det handler om at blogge da jeg stadig kun blogger i min fritid. Men det er helt vildt rart at være test blogger for firmaer, da jeg ser det som en vind – vind situation. Jeg får produktet og får lov til at teste det og prøve det af, samtidig får firmaet en anmeldelse af deres produkter på min blog. Jeg er helt ærlig når jeg anmelder produkterne og det er ikke noget firmaet har bedt om mig at skrive. Nogle firmaer har enkelte krav som f.eks. at man skal skrive så og så mange ord og at der skal være egne billeder på bloggen og det er kun fair syntes jeg.

Det er efterhånden det 3 samarbejde jeg har med et firma og det bliver kun mere og mere spændende. Efter som jeg er begyndt at lave videoer på youtube så kan firmaet også få en videoanmeldelse på youtube af produkterne samtidig er jeg også på facebook, instagram og Google+ så der er rigtig god mulighed for at få reklame hele vejen rundt på de sociale medier.

samarbejde

Men ellers så glæder jeg mig bare super meget til at komme igang med at blogge for endnu et firma. Men sidder du som virksomhed og læser med og tænker at du godt kunne tænke dig et samarbejde med mig så er du velkommen til at kontakte mig på min mail : inahaugaard@gmail.com