Fup-udlejer er fundet

Kære læsere.

Som i ved så blev jeg og min kæreste snydt i en bolig sag tilbage i oktober måned, hvor fup-udlejer har stjålet 18.000 kr fra os, og det har påvirket os meget. Det tidligere oplæg jeg har lavet kan i læse om HER. Men nu er fup-udlejeren fundet og sigtet!

Der er flere og flere personer som har henvendt sig til mig angående at de også er blevet snydt eller de har været i kontakt med fup-udlejeren. Det fik mig og kæresten til at kontakte ekstrabladet. I mandags d. 7/12 havde vi et møde med en journalist som var virkelig forstående og rigtig venlig og hjælpsom.

ekstrabladetI kan idag i Ekstra Bladet læse en artikel om hvad der er sket, og hvad vores journalist har fundet ud af. Vi virkelig taknemlige for at han har hjulpet os med at sætte politiet igang med sagen. Her er et direkte link til artiklen, som jeg helt klart vil anbefale jer at læse !

ekstrabladet_2015-12-14

 

KennethJeg vil gerne advare jer om fup-udlejeren som hedder Kenneth Andersen. Hvis i er blevet snydt af ham eller ser en boligannonce med hans navn så kontakt mig gerne! Ekstra Bladet har valgt at anonymisere fup-udlejere, så avisen bringer hverken hans navn eller billede. Men jeg vil gerne advare jer på bedst muligt vis og det er nemmest, at genkende ham ved et billede. Så derfor har jeg valgt at ligge et billede ud af ham her.

 

 

Del gerne dette med jeres venner og bekendte som er boligsøgende.

x – Frk.Haugaard

 

4 thoughts on “Fup-udlejer er fundet

  1. Simone siger:

    Hej Ina,
    Jeg ved at du vælger at advarer med billede og navn af fup-udlejeren, fordi du vil advarer os så godt som muligt, så ingen andre falder i den ubehagelige fælde du og kæresten selv endte i – jeg siger mange tak – men vil også hurtigt indskyde at du skal passe meget på med det, og overveje om det nu også er en god idé. Det er sådan, at indtil fup-udlejeren er dømt for hans ugerninger, er det faktisk på grænsen til (hvis ikke det er det allerede) at være ulovligt, at skilte med navn og billede, da det kan anses som indicier. Jeg skriver blot fordi jeg selvfølgelig ikke ønsker du ender i en sag, hvor det er dig der bliver anmeldt, trods du kun forsøger at gøre det rette.
    Simone
    Microcut.dk

    Like

      • Maria S. siger:

        Bare som ren information, selvom han er sigtet kan det stadig ses som indicier, han er ikke dømt endnu. Så jeg ville nok vente med at udlægge navn og billede da det kan koste jer dyrt (Som det så allerede har gjort).

        Det er self. rigtig surt at man ikke kan advare, men lad være. Det ville være så ærgeligt hvis i mistede jeres sag grundet et blogindlæg.

        Like

  2. Fru-M siger:

    Frygteligt at nogle mennesker i den grad udnytter andre mennesker – det gør mig så harm og jeg føler med dem der havner i de situationer. Når det er sagt, så er man uskyldig til der er faldet dom – og det må være grufuldt at gå igennem for dem der ved det modsatte. Pas på med det billede, men forstår din bevæggrund og bekymring for andre

    Liked by 1 person

Der er lukket for kommentarer.